måndag 10 januari 2011

Nytt hem!

Nu har vi flyttat. Alltså inte vi fysiska människor och hundar (och katter och fiskar). Utan det är jag som har ägnat många (roliga och mödosamma) timmar åt att försöka skapa något nytt, nu när vi inte kan använda Zoomin längre. Vad tycks?

Lite meckigt blir det med blogg på ett ställe och hemsida på ett annat. Dessutom ligger en hel del kvar på Zoomin fortfarande. Men jag tror att det kommer att funka, bloggportalen använder jag redan privat och den är mycket lättanvänd. Största böket får förhoppningsvis jag själv och inte ni, kära läsare, som besöker oss.

Kom gärna med synpunkter och kommentarer - det finns kommentarsfunktion under varje inlägg på bloggen och det finns en kontaktsida på hemsidan. Mycket är ofärdigt, men jag snickrar på så mycket jag hinner.

4 kommentarer:

Nina sa...

God fortsättning på er
Vilken fin hemsida du har fått ihop ;)
Presentationen om hundarna på deras resp sida var ju underbar (kanske även fanns förut) Tror det är något jag kommer att "härma" ;) Hoppas det är ok.

Sköt om er, kram Nina med flock

Anna sa...

Tack! Härma på du ;-)
God fortsättning till er också,
Kramar Anna

Lene sa...

Åhh vad roligt med en blogg om hundarna. Jag får snart hem min pyrrevalp och har skapat en blogg tillägnad honom.

Nu ska jag kolla vidare i din fina blogg!

Anna sa...

Tack för berömmet! Lycka till med din lilla (snart jättestora) valp!