söndag 10 mars 2013

Bildkavalkad - tyck till!

Satt och tittade på gamla kort och tänkte dela med mig av några av mina favoriter. Och jag är nyfiken: Vilken/vilka tycker du bäst om?

Laban som liten urgullig valp. Foto: Ulrika Bergenfeldt.

 Laban i lite motljus.

- Ska du äta all mat själv matte?

 Nisse tycker det är dags att sova!

 Även en söt hund kan försöka se farlig ut!

Nisses vackra ansikte. Foto: Fanny Kernell.

 Under en kort period var Nisse faktiskt större än Laban!

 Den här bilden har ni säkert sett till leda, 
men jag är så löjligt stolt över att ha kunnat fånga det här ögonblicket!

Den s.k. rabiesbilden ... Laban som är så snäll!

 Rod försöker hälsa på en minst sagt tveksam liten Laban. Foto: Ulrika Bergenfeldt.

 Nisse tycker att Roddan är stooooor!

 Nisse träffar syster Embla. Foto: Monika Jacobsson.

Laban och hans bror Nemo. Jag tror att Laban är hunden till höger!

3 kommentarer:

"mormor" Suz sa...

MEN GUD SÅ SVÅRT!! Helt underbara bilder - allihop!
Så något bra svar av mig, får du inte :-)

Kram!

Fanny sa...

Bebis-Laban <3

Anonym sa...

Underbart fina bilder av fina hundar, svårt att välja...
Men den sista bilden, Nemo har blå tunga vet du, så det är han som ligger ner ;-)
KRAM Yvonne