fredag 23 maj 2014

En vild hund som heter Freja

Nä, nu tycker jag att de stora hundarna har fått alldeles för mycket utrymme i den här bloggen, nu är det dags att prata om MIG, MIG, MIG igen! Och jag måste ju få säga att det är himla svårt att få fart på de där gubbarna, så oftast får jag roa mig med andra saker i stället. Som mattes och husses händer, ni har ingen aning om hur goooooda de är!!

 
- Man kan tro att jag är lugn på den här bilden, men det är jag INTE! Jag laddar, förstår ni.

 - Matte försöker gosa. Det kan hon ju bara tvärglömma!

 - Jag tycker faktiskt att fingrar som är rosa längst ut (tror att det heter nagellack, det luktar apa i alla fall) är godast! Nomnomnom!

- Nu är det husse som försöker gosa. Fattar inte varför de inte vill busa i stället? 
KOM IGEN HUSSE!!

 
 - Hans fingrar är rätt goda de också, nu när jag tänker efter. Trots att de saknar nagellack.

- Suck, aldrig får man ha så kul som man vill. Jag får väl tugga på den här kudden i stället då.
Fast den låter ju inte lika roligt som matte och husse gör när man biter på dem!

1 kommentar:

Ewa Osterman sa...

Härliga hund. Känner igen blicken o det vilda. Hälsningar Ewa på Galants Kennel.